Tuesday, February 8, 2011

zaman sekola dulu ^^

zaman sekola dulu ^^,ada je masalah yang aku buat,ta penah henti2
cerita pasal ponteng kelas?wulaweyh,sumpah dah bosan,smpai tataw na nyorok celah mana da ;)
dulu waktu BI,aku paling famous ta buat kerja sch,ponteng usah cakap...asal teacher masyuk jea..msty jadi cmnie.......
"AFIQ !? MANA HOMEWORK SAYA !? KALAU KAMU TAK HANTAR,SAYA BAGI KAMU PADA ENCIK RAHMAN !"
jawablah aku ..."err,buku ta bawak cikgu,saya da siap da,kalau tak percaya,jum balik ruma saya,saya tunjuk"(debar2 usah ckpla)
teacher aku balas "sini,dduk brsila at depan,then kamu buat(I MUST DO MY HOMEWORK) 1000X

hohohoho,itu cerita BI..kalau bab perhimpunan,time na masuk ke kelas.msty ada spot check,sial,fedap tol.
pengawas yang member pon,singgat thevan jewla.budak kelas aku.nseb bek leh couting
kalau kene pngawas dak lain.susah..dulu aku bukan layan skema2,pakai tai smpai atas,pakai stokin ikut syarat,MANA ADA !
aku buat kering aku jea,baju lepas kelua,tai ta pakai,stokin hitam,kasut je.always kilat kilat....
bab rambut,sorry 2 say.AKU MEMANG PERTAHANKAN.haha.rmbut smpai ke telinga.
datang je cikgu rahman,cikgu roslan..mak datok.trberak sume ada..tanya aku..cehh " lawa rambut,meh cikgu bagi lagi style"
" eyh eyh,tapewla cikgu esk saya gunting.betol.serius..." esknyew.TOBAT aku na datang sekola :DD

dulu skola2.pelajaran aku bukan power mana.banyak main kowt aku,ponteng skola agy,ponteng kelas.cukup buas...
apa yang tak semuanyew IA.hehe
koko je aku aktif sikit..aku dulu join venture KRS...mrasa la gak pegang naib johan negeri perak kan...
time sekola dulu..baik tuh ada la gak en.bukn jahat sangat..nasyid join..haha...smpai wakil daerah
cerita pasal nasyid kawad nie.aku join sbb mmg mnar gk r...tp paling besh..latihan pagi..kene plak time waktu ckgu bi aku.si kpala besar..LIN
mmg mrdeka sakan la aku...bebas..dulu homework,mana penaa buat.buku sekola aku.selak jea muka surat ujung2..
penuh ngn robot2 aku lokis.wahhaaaaaaaaaaaa..

yang paling ta belah...kalau trserempak ngn usz..muka aku tros brsinar2 uh.jadi baik.wahahaha.takot.ukan apa.usz aku uh garang mcm pundek...jumpa jea cikgu "ASSALAMUALAIKUM CIKGU" dalam hati..erghh.jahatkan aku ?
tp jujur aku cakap.cikgu paling aku anti..cikgu BM,BI,MATH.smpai dorang gve up na tarbiah aku
dulu2.time bulan april..msty ada ckgu praktikal.haa.time tuhla aku pakai wax brjuta2 tan bnyak
COVER NIE BABE !


na diikutkan..melambak kenangan masa sekola dulu.serius....bila da abeh sekola mcmnie..baru aku rasa sedar...zaman,alam persekolahan la zaman,alam yang paling takan pernah aku lupe.serius..aku na rasa balik cmm dulu :(