Tuesday, March 15, 2011

salam kepada semua yang baca..tanx sebab luangkan masa..

kepada budak2 xanderian familly community,aku minx maaf sangat2 atas silap yang aku buat
2 gina,dadat,yucha,aloha,faiz,ieka,mira,yun n kepada semua lagi yang rasa muak dengan perangai aku,aku susun sepuluh jari minx maaf..yah..aku salah..aku hipokrit,aku panas baran,aku sial apa semua bagai..
kepada budak2 xanderian familly yang jujur akan perangai aku,terima kasih sebab dah jujur mngaku....
special untuk eiya..nadya..n my love..memey..bie mnx maaf oke ? bie maki,hina familly bb,kwn2..
tp prcayala..semua ni bersebab..dan satu masa nnty syg akn thu apa sebabnye oke ?jaga bunga pink tuh,bunga biru yg awak bg saya ta usik2 tawu......  sorry..yah keputusan aku untuk leave xanderian bukan sebab yucha
tp bila makin ramai budak mengaku jujur yang perangai aku langsung tak disukai..mx maaf kawan..mnx maaf bnyak2
adek areman,danny,tamaki,fremo sorry babe ! aku tahu aku bnyak susahkan korunk
sorry..aku trpaksa delete korunk semua
orang kata aku BAJET MACHO,BAJET HOT,PANAS BARAN,CELAKA,JAHANAM,
terima kasih lah yea pada sesiapa yang ada trkata benda nie smua..
satu aku nak korunk tahu..aku ta pernah rasa diri aku cmtoo..
 
YUP..AKU PLAYER...sial kan ? jahanam kan...yeahhh..aku mnx maaf bnyak2...masha..MASHA..masha
so..yiyien khalid,hon len yee, sorry sgt2...aku mnx maaf
so slesai semua.......
aku happy dpt kenal korang...tc...
n i'll miss you :)
 
 
2 xanderian familly.troskan chatroom,gath ngn owner baru korang..MIRA..KEYO...
sumpah aku sayang semua...n eiya.nadya..korang da cm adek kandung aku..hehe :')
jaga diri baik2 semua....
salam.
LALALITAMPLOMMMMMMMM ...hahahahahahahahahahahaha :((